Medische stage op Zanzibar - Reisverslagen van Janouk Ramm - WaarBenJij.nu Medische stage op Zanzibar - Reisverslagen van Janouk Ramm - WaarBenJij.nu

Medische stage op Zanzibar

Op 7 februari vertrek ik naar Zanzibar, een eiland aan de oostkust van Afrika. Al sinds de start van mijn opleiding HBO-V is het mijn droom, om iets te kunnen betekenen voor mensen in minder bedeelde gebieden van onze wereld. Deze droom ga ik verwezenlijken in het Mnazi Mmoja Hospital in Stone-Town, de hoofdstad van Zanzibar.

Samen met mijn vriendin/studiegenootje Ruby, zal ik 3 maanden werkzaam zijn tussen de inheemse bevolking en proberen zoveel mogelijk van hetgeen ik als verpleegkundige geleerd heb, daar in praktijk te brengen.

Hierna zal ik nog gaan reizen en op safari gaan om de big five te gaan spotten.

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2014

Home sweet home!

25 Juni 2014

Dag Afrika, je was geweldig!

14 Juni 2014

Doei bewoonde wereld, hallo rimboe!

24 Mei 2014

Cape Town; de wereld in één stad

13 Mei 2014

Afrika op z'n mooist
Janouk

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25467

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 26 Juni 2014

Medische stage op Zanzibar

Landen bezocht: